петак, 15. јул 2011.

"Timeless" in Florida Daytona beach









Danas sam dobila mail-om ove fenomenalne fotke sa Floride i odmah sam pozurila da ih podelim sa vama...nadam se da cete i vi uzivati u njima isto onoliko koliko sam i ja dok sam ih gledala....
Ana je otisla na svoj dugo ocekivani odmor kod drage Jaki na Floridu..i naravno,ponela svoje "TIMELESS" by JP haljine...toga dana je svaka obukla po jednu haljinu,i zamislile su divan photo shooting na plazi,ali sve vam je jasno...nebo se zacrnelo i kisa je pala...ali to ih nije sprecilo da se ipak slikaju kao pravi profesionalci,vidi se da su uzivale,i hvala im na ovim divnim slicicama,i sto su reklamirale "Timeless" po dalekoj Americi:))

2 коментара:

  1. Potop na plazi i izgubljen deo automobila.

    Kisa je toliko padala da su ulice bile poplavljene. Vozivsi tim "rekama" jedan deo automobila se ( plastika sa strane) odvalio i odplovio u beznadje....
    Srecom po nas, sutradan kada se "reka" povukla mi smo deo pronasli i vratili ga na mesto
    :)

    ОдговориИзбриши
  2. heheh,dobro je,sve se dobro zavrsilo,a fotke su fenomenalne:)

    ОдговориИзбриши