субота, 27. август 2011.

Leopard ...












Posle par dana pauze i odmora,vracam se u punoj snazi...temperature su pale ispod 40c,meni je laknulo,funkcionisem iskljucivo kada su "normalne" temperature:)
Kosava je dunula,i ja sam odmah dobila inspiraciju za novu haljinu,leopard dezen,ali u novim ruhu...Bebi roza tracica na struku i bebi rozi cvetic koji sam napravila specijano za ovo slikanje:)Volim leopard dezen,u ovoj mirnijoj ,zentvenoj varijanti u kombinaciji sa drugom neznijom bojom...

7 коментара:

  1. Nisam ljubitelj leopard printa (i generalno svih animal), ali kroj haljine mi se svakako svidja ;)

    ОдговориИзбриши

  2. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

    ОдговориИзбриши
  3. Uuuuuu bas volim leo print! Haljinica je pravo mocna i super si je "smirila" s ovim roza detaljima!
    xx,K.

    ОдговориИзбриши
  4. hvala puno...kada se dobro iskombinuje,i animal print zna da bude nezan i zenstven:)

    ОдговориИзбриши
  5. Divan je kroj!:) Divan blog!:)

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljive haljine :) Je l' ih sama sijes ili..?

    Pozdrav

    Venoma

    http://venomafashionfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. hvala vam,da,sve haljine koje su na blogu su moj rucni rad:)

    ОдговориИзбриши