четвртак, 20. октобар 2011.

My big day...




















































Dragi moji,nije me bilo par nedelja,ali imam opravdanje...Razlog mog odsustva je nalepsi moguci-moje vencanje.Izabrala sam nekoliko najlepsih fotografija po mom ukusu,da podelim sa vama:) Izbor vencanice je bio veoma lak,to je bila prva i poslednja koju sam probala.Bila je to ljubav na prvi pogled:)U pitanju je Champagne blue,Enzoani.Moze se naci u salonu vencanica Carolija... Za sminku je bila zaduzena predivna Tanja,sa Prve televizij(toplo preporucujem),koja je pravi madjionicar a ne sminker:)da,i fenomenalan terapeut za jutarnju nervozu mlade:) Za frizuru -Katarina iz frizerskog salona non-stop na autokomandi(mozete je naci na fasebooku),ucinila je da se osecam savrseno ceo dan:) Veliko hvala dugujem i devojkama koju su odradile savrsen posao sa dekoracijom(bidermajer,srce na vratima,cvetici,venac,svece,kao i dekoraciju celog restorana)-Ana,Milice,hvala;)) A sada da pohvalim malo i sebe,male deverusice,Dunja i Goga su nosile moje kreacije..od iste francuske cipke,sam dizajnirala i sasila i moju haljinu u koju sam se presvuka posle vencanice... Nadam se da vam se dopadaju moje kreacije,i da cete uzivati u ovim slicicama.Ja sam taj dan svoj predivan san pocela da sanjam i vracam se za sivacu masinu puna inspiracije ,a vas jako brzo ocekuju neke potpuno nove haljine...do tada...uzivajte:***

8 коментара: